Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 215/45 R17 87 Y

od 398,00 PLN

Szerokość przekroju: 215 • Wysokość profilu: 45 • Średnica osadzenia: R17 • Indeks nośności: 87 • Indeks prędkości: Y • Typ pojazdu: osobowy • Poziom emisji hałasu: 67 dB • Efektywność paliwowa: E • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni
zapewnia kontrolę nad pojazdem i radość z jazdy dzięki skróceniu drogi hamowania na mokrej i suchej nawierzchni

Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 to opona letnia o wysokiej wydajności do samochodów osobowych o pokaźnej mocy silnika. Model Eagle F1 Asymmetric 3 jest montowany jako oryginalne wyposażenie (OE) w wielu mocnych autach na rynku, m.in. W nowym Jaguarze XF.

Precyzja prowadzenia i wytrzymałość

Nowa technika Reinforced Construction oparta na umocnionej konstrukcji o niepokaźnej masie upraszcza prowadzenie i pokonywanie zakrętów i obniża zużycie bieżnika i paliwa.

Przyczepność w trakcie hamowania i prowadzenia

Nowa mieszanka Grip Booster wykorzystywana w oponach Eagle F1 Asymmetric 3 powstaje na bazie lepkiej żywicy, co pozwala zwiększyć kontakt opony z podłożem. Powiększa to przyczepność w trakcie hamowania i prowadzenia na mokrej i suchej nawierzchni.

Krótsza droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni

technologia Active Braking rozszerza powierzchnię styku opony z nawierzchnią i przyczepność podczas hamowania. Obszerniejszy kontakt z podłożem pozwala z kolei skrócić drogę hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

Opis producenta: Goodyear jest jedną z największych firm oponiarskich na świecie. Producent formuje swoje produkty w 49 fabrykach w 22 krajach na całym świecie i zatrudnia ponad 66 tysięcy osób. Dwa centra innowacji w Luksemburgu i w USA stale opracowują najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają standardy technice i efektywności w branży.

producenta Goodyear rozpoznaje teraz niemal każdy kierowca. Co atrakcyjne, historia nazwy producenta nie pochodzi bezpośrednio od nazwiska założyciela, czyli Franka A. Seiberling'a. Właściciel Goodyear'a chciał uczcić pamięć osoby, bez której nie powstałaby żadna opona czyli Charles'a Goodyear'a. Jego pomysłem jest także oznakowanie produktów Goodyear skrzydlatym butem rzymskiego boga handlu i kupiectwa, Merkurego.

Goodyear za każdym razem inwestował w świeże technologie i rozwój. Dzięki temu lądownik Apollo 14 został zaopatrzony w MET (Modularized Equipment Transporter) z oponami Goodyear XLT, a Gary Gabelich mógł ustanowić na oponach ze skrzydlatym logiem, rekord szybkości - ponad 622 mph (około 1000 km/h). Z znikomej fabryki opon rowerowych której lista płac w 1898 roku wynosiła 217 dolarów, powstał koncern którego wysokość sprzedaży przekracza obecnie 20 bilionów dolarów.