Nowa ContiWinterContact™ TS 830 P - bezpieczeństwo dla aut klasy premium.

Niezwykła siła hamowania na lodzie i śniegu.

Wysoka sztywność środkowych bloków bieżnika i wielka liczba lameli z krawędziami rozszerzającymi przyczepność to poprawiona siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach.

Lepsza trakcja na śniegu

obszerna ilość bloków i lameli w częściach grzbietowych opony generuje zbiór krawędzi powiększających przyczepność co na skutek czego daje lepszą trakcję na śniegu.

spore przebiegi

Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków, a także nacisku na powierzchni styku, ContiWinterContact™ TS 830 P zużywają się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami.

Zasada działania systemu SSR:

W przeciwieństwie do charakterystycznych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na usztywnionych, samonośnych bocznych ściankach. Uniemożliwiają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty pomiędzy nawierzchnią drogi oraz felgą, a także zapobiegają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w przypadku utraty ciśnienia. Usztywnione ścianki boczne opon SSR pozwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną prędkością 80 km/h, przez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni i wagi samochodu.

Opony SSR typu run-flat oferują kluczowe zalety:

Wraz z oponami SSR, kierowca pozostaje mobilny nawet w sytuacji opony, z której uszło powietrze. Można dojechać do celu podróży też punktu wulkanizacyjnego, bez konieczności wymiany przebitej opony na koło zapasowe. Kompatybilne ze standardowymi felgami prosty montaż umożliwia oszczędnosć miejsca w samochodzie i redukcję jego wagi. A tym samym na obniżenie zużycia paliwa.